Onze diensten

  De BEST Alert Messenger: Een gewaarschuwd mens telt voor twee...

 

   

          BEST Enterprise Solutions

 

We kennen ze inmiddels allemaal, de zogenaamde ‘alerts’. Die als berichtje worden uitgestuurd wanneer er mogelijk iets bijzonders aan de hand is. Denk hierbij onder andere aan het bekende Amber Alert bij de vermissing van kinderen. Maar bijvoorbeeld ook aan alerts van Burgernet om je wijk veilig te houden. Zeer waardevolle signalen dus, die al vaak veel persoonlijk leed of schade hebben voorkomen.

Oók geschikt voor uw organisatie!

Ook binnen veel organisaties bestaat een toenemende behoefte om voortaan vroegtijdig te worden gewaarschuwd als er iets mis dreigt te gaan. In dit geval hebben we het (gelukkig!) niet over bedreigingen van mensen of bezittingen, maar over de onderlinge samenwerking. Want deze moet immers steeds efficiënter verlopen. Dit, terwijl de veelheid van taken en de werkdruk alleen maar verder toeneemt.

De BEST Alert Messenger helpt u daarbij. En wijst u en uw collega’s voortaan automatisch op situaties die om extra aandacht, overleg of snel handelen vragen. Simpelweg, door een automatisch berichtje. Bijvoorbeeld via de email of Whatsapp. De bron hierbij het in gebruik zijnde informatiesysteem, dat binnen de zorgsector meestal uit meerdere deelsystemen bestaat. U begrijpt het natuurlijk al: Juist in dergelijke, vaak gekoppelde software omgevingen bewijst de BEST Alert Messenger haar waarde.   

Wat doet de BEST Alert Messenger dan precies?

Dit slimme softwareprogramma doet 24/7 volledig zelfstandig op de achtergrond haar werk. En geeft in bepaalde situaties (‘events’) meldingen of waarschuwingen naar de juiste persoon of afdeling. Het programma doet dit op basis van door de organisatie zélf bedachte en vooraf vastgelegde criteria. Eenmaal door de Alert Manager gedetecteerde events worden vervolgens onmiddellijk vertaald naar een automatische alert, gericht aan de verantwoordelijke afdeling of collega. Maar desgewenst natuurlijk ook naar een externe partij.

 

       

Wat zijn events?

Het gaat hier veelal om uitzonderingssituaties, waarbij de BEST Alert Messenger tot actie moet overgaan. Ter verduidelijking hieronder drie praktijkvoorbeelden:

1. Het kan hier bijvoorbeeld gaan om een automatische email naar het hoofd van de verpleging, wanneer binnen de inkoopadministratie de leverdatum van een besteld verpleegartikel wordt gewijzigd in een latere ontvangstdatum. Zodat er door de verpleging eventueel (vroegtijdig) een tijdelijk alternatief kan worden ingezet.

2. Of een door de BEST Alert Messenger gegenereerde Whatsapp naar het hoofd van de financiële administratie. Bijvoorbeeld op het moment dat er op de salarisadministratie een nieuwe kostendrager is aangemaakt. Een nieuwe code, die natuurlijk ook bekend moet worden gemaakt in het financiële systeem. Zodat de automatische import van de loonjournaalpost daarna succesvol kan plaatsvinden en er dus geen onnodige stagnatie in de financiële rapportages hoeft te ontstaan.

3. En wat dacht u van een automatisch signaal naar zowel de verantwoordelijke projectleider als naar de financieel manager. Wanneer de kosten van een project in negatieve zin te veel uit de pas lopen ten opzichte van het hiervoor beschikbare budget. Zodat er wellicht nog tijdig op de kostenontwikkeling kan worden ingegrepen.

 

Extra toegevoegde waarde: Workflow ondersteuning

Natuurlijk zijn er heel veel méér situaties te bedenken waarbij de BEST Alert Messenger belangrijk werk kan verrichten. En niet alleen als het om kritieke situaties gaat. Dit handige programma is namelijk ook prima in te zetten om de workflow (dus de efficiency!) binnen uw organisatie te ondersteunen en te bevorderen. Simpelweg, door voortaan ook een automatisch berichtje te versturen zodra een bepaalde administratieve handeling is verricht. Zodat een collega of een andere afdeling dan onmiddellijk aan de slag kan gaan met de eventuele vervolgactie. Als voorbeeld kan hier worden gedacht aan een Whatsapp zodra bestelde artikelen als ontvangen zijn geregistreerd (zie ook event voorbeeld 1)

 

Win een geheel verzorgd weekendje weg voor 2 personen!

Hebben wij uw fantasie geprikkeld? En ziet u inmiddels ook kansen voor úw organisatie? Neem dan contact op voor een vrijblijvende afspraak.
Daarnaast nodigen wij u uit om ons 1 of meerdere situatieschetsen (events) te sturen, waarbij de BEST Alert Messenger binnen úw organisatie een belangrijke rol zou kunnen spelen. Op 31 december a.s. kiezen wij uit alle inzendingen de zogenaamde ‘BEST Practice’. Oftewel: de meest nuttig gebleken inzending. De winnaar of winnares ontvangt van ons een geheel verzorgd weekendje weg voor twee personen.

Stuur uw suggestie daarom vóór 25 december aanstaande naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij kijken ernaar uit!

 

 

Implementatie

BES beschikt over een zeer ruime ervaring met het implementeren van financiële systemen binnen de zorgsector. Als implementatiespecialist zet zij hierbij het pakket Exact Financials Enterprise in, als strategisch financieel softwareplatform voor met name grotere zorginstellingen.

En niet zonder succes! Inmiddels kan BES zich dan ook verheugen in een gestaag groeiende groep van organisaties binnen de zorg. Professionele instellingen, die zónder uitzondering tot volle tevredenheid met deze oplossing werken. En dit niet in de laatste plaats dankzij de bewezen expertise en toegevoegde waarde van de consultants en docenten van BEST Enterprise Solutions. Niet voor niets is BES dan ook door Exact al jarenlang geaccrediteerd voor 'Outstanding Consultancy & Project Management'. 

Waarom Exact Financials Enterprise? Lees verder...

In nauwe samenspraak met de opdrachtgever wordt de Exact software volledig naar de eisen en wensen van de organisatie ingericht. Daarnaast worden onder andere de noodzakelijke rapportages gedefinieerd, KPI dashboards gegenereerd en worden waar nodig koppelingen aangelegd met andere software systemen, zoals die binnen zorginstellingen veelal ook in gebruik zijn. Ook kunnen eventueel door BEST Enterprise ontwikkelde add-ons en workflows aan het standaard Exact platform worden toegevoegd.

 

Trainingen 

Naast het implementeren van het systeem verzorgt BEST Enterprise Solutions tevens verschillende gebruikerstrainingen. Oók (of juist) als hieraan in een latere fase behoefte ontstaat, bijvoorbeeld door personeelswisselingen of -uitbreiding. Of wellicht als ‘opfris’ cursus, om zeker te weten dat de functionaliteit van de software zo optimaal mogelijk door de gebruikers wordt benut.

Daarnaast legt de docent van BEST Enterprise Solutions ook graag de voordelen en de werkwijze uit van nieuwe versies of uitbreidingen op de Exact software. Of bijvoorbeeld van in gebruik te nemen extra opties op het basissysteem.

Hiervoor worden door BES de volgende trainingen aangeboden:

  • Basistraining Exact Financials Enterprise
  • Gevorderden training
  • Specifieke training voor controllers
  • Power BI (Microsoft)
  • Power Pivot (Excel draaitabellen)
  • Cursus applicatiebeheer

Trainingen worden zowel bij BES te Lopik als op klant locatie(s) verzorgd.

Bel of mail voor meer informatie, prijzen en/of cursusdatums